Wednesday 16 July 2014

DIY TASBIH ^_^

Alhamdulillah setelah sekarang dengan jayanya telah pandai membuat tasbih sendiri! Korang nak tak? Ok kalau nak boleh je.. insyaAllah dengan setiap pembelian shaklee akan diselit sekali dengan tasbih.

Korang nak tau bila saya launch tasbih ni? Haha.. hover la ai.. sampai launch2 bagai.. semalam saya ambil kesempatan dengan HARI NUZUL AL-QURAN, so saya publish sekali kat instagram dan terus link masuk ke fb. Hihi.. suka hanya Allah je tau. Sebabnya ada beri feedback tasbih tu cantik dan nampak seperti boleh dijual.. haha.. ala kalau korang malas nak buat tasbih, meh kite buatkan untuk awak nak? Tempah je kat kite.. lai.. lai.. lai.. lai..


Amacam korang? Hikhik.. ok x? 



Ha.. ni gambar sebenar. Ok tak? 
Lepas ni nak packing ni, 
Sebab setiap pembelian shaklee dengan saya inilah hadiah misterinya.. ^_^



Taraa.. ^_^
Sebenarnya Al-Quran tu baru beli dengan baucer buku...
hihi.. yela baucer buku last hujung bulan ni.
Tu yang beli ni, lagi satu suke Al-Quran Tajwid ni warna warni. 
Cantik sangat.. 
lama giler ngidam.. 
asyik usha kat fb dan instagram je, 
ha kali dapat and then jumpa plak kat kedai buku POPULAR,
memang saya belilah.. 


Lastly, kalau korang berkenan nak order shaklee atau tasbih. Nak suruh saya design untuk korang pun boleh. InsyaAllah.. 


Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 01129142418 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!
DELIVERY throughout MALAYSIA!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...