Monday 7 July 2014

Hah!! TURUN BERAT BADAN??

Selama saya menjadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR, produk shaklee paling mendapat sambutan ialah SET KURUS yang saya cadangkan. Biasanya saya cadangkan mengikut masalah kesihatan mereka di samping turunkan berat badan. Namun bukan sahaja turunkan berat badan tetapi sekaligus menurunkan kolestrol juga taw!


Alamak! Takutnya obesiti... nanti kalau tak cegah, datang pulak penyakit 3 serangkai.
Jika ahli keluarga ada penyakit 3 serangkai iaitu sakit jantung, kencing manis dan darah tinggi. AWAS! Anda perlu menjaga kesihatan ye.. ini penyakit keturunan taw! 



Shape up, slim down


SET KURUS yang biasa saya cadangkan seperti ini tetapi mengikut budget anda. Saya senaraikan di sini 20 cadangan SET KURUS SHAKLE:

1. Alfafa + Lecithin
2. Herblax + Lecithin
3. Alfafa + Omega
4. Herblax + Omega
5. Alfafa + Lecithin + Omega
6. Herblax + LEcithin +Omega
7. ESP + Alfafa + Lecithin
8. ESP + Herblax + Lecithin
9. ESP + Alfafa + Omega
10. ESP + Herblax + Lecithin + Omega
11. ESP + Alfafa + Lecithin + Omega
12. ESP + Herblax + Lecithin + Omega 
13. Cinch + Alfafa + Lecithin
14. Cinch + Herblax + Lecithin
15. Cinch + Alfafa + Omega 
16. Cinch + Herblax + Omega
17. Cinch + Alfafa + Lecithin + Omega 
18. Cinch + Herblax + Lecithin + Omega 
19. Cinch + ESP + ALfafa + Lecithin + Omega
20 . Cinch + ESP + Herblax + Lecithin + Omega

Di atas ini bergantung kepada budget anda ye.. :) saya hanya mencadangkan sahaja..

Apakah fungsi-fungsinya?


Inilah 3 langkah anda sepatutnya milikinya. Dengan 3 langkah ini anda akan dapat mengawal berat badan anda. Secara tak langsung boleh menurunkan kolestrol.


TESTIMONI-TESTIMONI:


Customer ini ambil ESP+ALFAFA+LECITHIN. Dia sangat menyukai campuran ESP+ NESTUM @ ESP + SUNQUICK.


Ini alkisahnya, saya berjaya bagi cabaran kepadanya. ^_^
1 bulab turun 5 kilo.
Kawan adik ni sampai melompat2 keriangannya.. 
Time raya pasti gojes empunya badan ni! Hee.. :D
Adik ini ambil ESP+ ALFAFA + LECITHIN


Adik ni pun turun juga berat badannya. 
1 bulan turun 2 kilogram.
Si adik manis ini ambil ALFAFA+ LECITHIN.


Ini customer paling sporting dan gila2 la! Haha..
walaupun strangers dan tak pernah kenal. 
Tak pernah face to face.
Tapi dia memang best la.. haha.. 
eh bukan nak promote kawan ea..hihi
ok yang dia ambil ESP +ALFAFA +LECITHIN


Korang kalau nak hasil mantap, pasti kan ambil bersama ESP atau Cinch sekali. Sebab yang mane menggeleber itu boleh ditegangkan kembali. Kolestrol pun diturunkan..dan yang paling penting kenyang lama, tapi make sure dah ada AGEN DETOKS (alfafa/herblax) dan AGEN PEMECAH LEMAK (omega/lecithin). Ini lagi sangat membantu anda semua.. 
^_^

Jangan lupa kawal makanan di bulan puasa ini taw! 
Buat squat2 banyak2.. 
10x 20x 30x
Bila kite buat ni, insyaAllah akan menurunkan berat badan.

Semoga berjaya ya!
saya cabar kalian turunkan berat badan bulan puasa ini.. 
ok cepat2 order... ^_^

Boleh order terus kepada saya:

 FAIZAH | SHAKLEE ID : 1084165 | emel : fareast90kyra@gmail.com | 0136625745 (sms/ wassap)

 FREE consultation AFTER SALE!!
BUAH TANGAN untuk ANDA sedang MENANTI!!
CEPAT2 ORDER.... 

http://cikkyra90.blogspot.com/2014/07/buah-tangan-untuk-customer-saya-tunggu.html

^_^








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...