Monday 8 August 2016

AHLI SHAKLEE TERIMA REWARD BONANZA SHAKLEE



BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE 


Terima Reward Bonanza 3 Dari Shaklee



Yes! Sangat best bagi saya dan rakan-rakan seperjuangan dalam shaklee 😊

Sebab bayaran modal pertama untuk mendaftarkan diri menjadi ahli sangat murah iaitu RM 80 (semenanjung)/ RM90 ( Sabah & Sarawak) atau menjadi ahli percuma pun boleh dengan pembelian lebih RM650 ( non-GST)

Jadi saya memilih cara kedua iaitu ahli secara PERCUMA dan terus layak dapat bonus pertama sebanyak RM300++ . BEST kan? Student lagi pula time tu 😊

Habis belajar pun saya masih lagi dengan shaklee. Adalah 2 tahun lebih dengan shaklee sekarang. Apa realitinya jadi ahli shaklee, diri kita tidak perlu susah payah nak renew keahlian. Keahlian shaklee sememangnya seumur hidup. Harga vitamin pun lebih jimat iaitu 20% ++ apabila kita automatik jadi ahli. Nampak tak betapa untungnya jadi ahli shaklee ni kan? Hehe.

Anda semua nak tahu tak shaklee pun suka buat tawaran istimewa pada ahli taw. Antara yang saya dapat ialah vitamin secara percuma pada Disember 2015 lalu. Ini pun sempena saya dapat dari REWARD BONANZA 3.

6 produk shaklee taw saya dapat secara PERCUMA. Haa bukan sikit-sikit shaklee bagi. Cuba lihat dalam gambar ni. TOTAL harga kesemua vitamin ini kalau saya beli sendirilah dalam RM700 ++ jugalah.

Tapi dek kerana shaklee murah hati nak bagi PERCUMA, kita terima ajalah REWARD ni. Hehe. Siapalah tak nak benda Free kan. Jimat duit belanja shaklee setiap bulan pulak tu. Haha. Sampai la ni ada lagi tak habis. 🙊Tinggal pepermint dan collagen jelah tak habisnya. Lagi satu kan, kalau tak makan pun vitamin ni saya boleh buat rotate modal.

Serius time dapat REWARD seperti ini memang sangat membantu saya. Dan-dan je sampai dah ada orang order omegalah, b complexlah. Syukur sangat Shaklee dah memudahkan urusan bisness saya. Jadi inilah peluang saya dapatkan modal shaklee dengan lebih mudah 😊

Akhir sekali, apa yang BEST tentang shaklee ini urusan perniagaan memang sangat mudah, santai dan yang pastinya iainya melalui online sahaja. Segala urusan pembelian tidak kisahlah kita berada di mana sekali pun samada di rumah, tengah travel, di ofis atau mana pun kita masih boleh menguruskannya dengan jayanya. Asalkan ada internet dan bolehlah klik-klik vitamin dalam shaklee2u.

Ataupun jika internet anda slow sekali pun. Kita sendiri boleh order melalui staff menerusi whatsapp ataupun call sahaja staff. Segalanya hari ini dengan shaklee memang mudah. Segala gerak kerja urusan memang melibatkan sebuah handphone sahaja.

Handphone adalah nyawa pertama bisness Shaklee online taw! Haha. So anda daripada duduk asyik sangat skrol Facebook tu apa kata buat sideincome dengan shaklee. Memang sangat mudah, senang dan santai.

Klik klik sahaja. Esoknya vitamin sampai atau kita jenis malas nak pos-pos ni pun boleh. Shaklee sedia menerima arahan kita untuk pos kepada sesiapa sahaja.

Best kan urusan BISNESS ONLNE Shaklee ni? 😊

Semua urusan dihujung jari uolls je.. 😉
Mudah
Santai
Senang

Itulah Shaklee

Jom pakat-pakat jadi Ahli shaklee!

0136625745
Faizah


atau PM di Facebook

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...