Tuesday 2 August 2016

KENAPA BADAN PERLU DETOKS?




Why do we need to DETOX?
"To help get rid of all the toxins and chemicals that deposit in our bodies"


Kenapa Badan Anda Perlu Detox?
===========================


💔Detoks tidak memberi badan kita 
nutrisi
💚Detoks membantu badan kita menyerap segala nutrisi untuk badan

💔Bila kita tidak mendetoks badan dengan betul, toksin akan keluar melalui kulit, akibatnya kulit berjerawat dan bewarna lebih gelap
💚Bila kita detoks dengan betul, toksin akan keluar melalui sumber yang betul iaitu NAJIS, kulit semakin cerah dan jerawat MALU nk hinggap

💔Bila anda dalam proses nak kurus tapi tidak detoks dengan sempurna, toksin akan kekal dalam badan
💚Buat rakan-rakan yg diet, detoks PENTING bagi mengelakkan masalah "rebound" atau lebih mudah kita biasa sebut "berat badan sekejap naik sekejap turun"

Jom Detoks! ðŸ˜Š



Ambil dari Shaklee Today August


Nak lihat hasilnya dengan PROGRAM DETOKS?

Sumber dari Shaklee Today

Tapi tidak berapa clear kan =.=' 
saya cuba zoom ye





Master paling terdekat dengan saya, Master Laila pun join juga.

Saya pun join juga sebenarnya walaupun tidak cukup satu items vitamin iaitu DTX.
Cara pemakanan meal plan shaklee 7 hari ini juga hampir sama seperti meal plan yang doktor pakar kulit yang saya jumpa.
Almaklumlah saya kan ada sejarah mengalami kulit jerawat kronik dan alahan.
Hingga kini saya mengamalkan pemakanan lebih sihat kecuali raya haritu.
Kelaut pemakanan saya. hihi
Raya juga dipersalahkan. -.-'
Tak patut betol. Hihi

Nak tengok testimoni kulit saya sebelum dan selepas?


Saya menggunakan no telefon baru 0136625745 
dan bukan lagi no telefon tertera dalam gambar ini

Nampak kan beza sebelum dan selepas kulit saya ini.
Sehingga kini saya try dan error pemakanan.

Ini gambar bulan 5, gambar sekarang tengoklah pada Facebook saya. hehe.
Nanti komen ya.

Doakan la saya bebas dari jerawat dan alahan. Aminnn

* Set saya ambil Set Detoks + set imuniti + set Cantik*




ANDA INGINKAN SET DETOKS?


Setiap pembelian bakal mendapat paper bag EKSLUSIF #LiveAmazing 





Bukan itu saje, anda juga bakal mendapat FREE Membership & CASH bonus atas pembelian di atas

Nak tahu apa kelebihan detox?


1. Alfafa Complex - Mencuci darah, usus dan hati. Alfafa ini sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan tubuh badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 

2. Herblax - Mencuci perut dan usus- membersihkan najis yang tersekat dan merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersimpan lama atau tersekat. Sangat disyorkan kepada mereka yang mudah sembelit. 

3. Peppermint Ginger Plus- Rumusan empat jenis herba. Selain jintan manis dan jintan hitam, ia juga mengandungi pudina dan halia - herba tradisional telah lama digunakan sejak berkurun lamanya untuk melegakan tubuh. 

4. DTX Complex - Tahukah anda bahawa hati merupakan PEMBERSIH RACUN dalam tubuh kita. Kerana itu ia perlu diservis setiap hari untuk membuang toksik dan racun dari badan kita. DTX complex bertindak sebagai detoksifikasi untuk menyahtoksik bahan beracun dari hati seperti dadah dan bahan bernitrogen bagi memastikan seluruh organ berfungsi secara normal. Apabila fungsi hati terganggu, timbunan toksik dalam badan akan menyerang organ yang lain.

5. Vivix - Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan antioksidan yang dihasilkan daripa ekstrak anggur muskat, resveratrol dan bersama beberapa ramuan lain yang semulajadi. Ia merupakan supplement anti penuaan tahap sellular yang terbaik di dunia. Detoks program dengan Vivix Shaklee adalah program untuk menyahtoksin yang dilakukan selama 14 hari berturut-turut untuk tujuan 'pembersihan' organ, darah dan sel-sel badan. Ia bukan sahaja semata-mata untuk membuang toksin, malah Vivix Shaklee membantu memperbaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan mitochondria ( pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protein AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan mengganggu keutuhan sel sedia ada. 

6. Mealplan 7 hari detoks disediakan.


Anda berminat dengan Set Detoks ini?

Hubungi Faizah pada whatsapp 0136625745

atau PM di Facebook


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...