Thursday 18 August 2016

PENGEDAR SHAKLEE NEGERI SEMBILAN

Assalamualaikum. 

Hari ini saya rasa nak story santai-santai sahaja dengan anda semua. :)

Semalam saya ada buat delivery pada anak shaklee saya, Si Farah ini. Al maklumlah Farah sejak kebelakangan ni sibuk sangat dengan urusan postingnya. Bayangkanlah 2 tahun bergraduan dari UPSI. Begitu lama sekali. 

Saya pun sama. HAHA. 
Cakap orang lebih kan. 
Tah hape-hape. 

Papepun Tahniah Farah. 
Akhirnya penantian selama ini berakhir juga. 
Jadi juga Guru yang sah. :)

Zaman sekarang bagi saya zaman penuh pancaroba bab nak cari kerja ni. 
Nasiblah saya ni telah memilih bisness Shaklee ini sejak Universiti lagi. Adalah benda yang boleh backup.

Papepun pesanan saya untuk adik-adik di Universiti. 
Cubalah buat bisness online dari sekarang. 
Sekurangnya nanti lepas graduate, tiadalah menganggur sangat.
Biarlah orang pandang kita menganggur pun, tapi sebenarnya poket kita penuh kan? :)

Eh asyik cerita pasal kerja, saya delivery apa semalam dekat Farah eh? Cer teka.



Fungsi Herblax:

1. Pembersihan najis yang tersekat
2. Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
3. Membantu masalah sembelit
4. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
mengempiskan perut
5. ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.



Inilah petang semalam saya buat delivery padanya. Katanya urgent sangat nak Herblax. Hehe. 

Biasalah Herblax kan power bab pembuangan pagi-pagi ni. Superbbb power.

Siapa yang dah rasa je tahu keberkesananya bagaimana. Hehe. Terbaik ke tak? itu kene rasa dahulu.

Cara nak makannya mudah sahaja iaitu 4 biji sebelum tidur. Biasanya seminggu ambil 2 atau 3 kali sahaja. 

Saya pernah juga bertanya pada Pakar Nutrisi Shaklee, "Boleh tak saya nak ambil Herblax hari-hari?"

Almaklumlah fanatik sangat dengan HERBLAX ni kan. Haha.

Kata beliau, sebaiknya jarakkan berhari-hari untuk bagi bakteria baik hidup dalam usus. Tapi ikut kebergantungan pada tahap kesihatan customer. 

Lagi satu, keberkesanan HERBLAX ini akan ANDA rasai selepas 8 JAM. 

So siapa yang rasa dah buncit sangat tu, better dapatkan HERBLAX dari kami. :)



==> Baca selanjutnya di sini:Detoks dengan Herblax



Jadi pada ANDA di luar sana yang perlukan Shaklee di Area Batu Kikir dan sekitarnya, boleh PM Farah direct di Facebook beliau atau boleh juga hubungi saya juga. Tak kisah pun mana-mana. hehe. 




Shaklee Independent Distributor
Faizah Syakira 
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.Syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel: 0136625745 (Whatsapp)

COD Area: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau, Bandar Seri Jempol dan sekitarnya













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...