Tuesday 8 November 2016

BOOST YOUR IMMUNE SYSTEM NATURALLY: SI ENERGY BOOSTER (ESP) - KULIT BERJERAWAT VS KULIT KUSAM & PUCAT TANPA JERAWAT

Mencari Si Energy Booster?





Saya ini diperbuat daripada soya Non -GMO. Dipanggil juga sebagai Si Energy Booster.

Tugas saya memberikan tenaga setiap kali diambil waktu sarapan kerana saya bersumberkan Protein.

Kebaikan protein yang ada pada saya terlalu banyak dan ianya mengikut keperluan tubuh badan.

Saya ditugaskan memastikan dapat menyokong fungsi imun si pengamal.

Saya juga akan memastikan protein yang ada dengan saya ini dapat mengekalkan kesihatan jantung dan juga pernafasan si pengamal

Selain itu, saya juga sering dicari oleh si pengamal yang sukakan bersenam kerana dapat membantu mempercepatkan pemulihan otot selepas aktiviti. 

Adakah saya ini bantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular?
Jawapan saya, Ya.

Tambahan pula, saya selalu mendapat pujian ribuan rakyat Malaysia dan luar negar dengan pelbagai testimoni menunjukkan yang saya dapat membantu si pengamal mengekalkan kulit yang sihat, kuku dan rambut. 


>> TESTIMONI SEBELUM & SELEPAS MENGAMALKAN SET VITAMIN DARI SHAKLEE
Apa yang penting si pengamal yang mengambil saya sebagai Energy Booster setiap pagi sentiasa sihat dan ceria. 

Nak tahu siapa saya?

Sayalah yang diberi nama ENERGIZING SOY PROTEIN. 

Maka amalkanlah saya setiap hari untuk dapatkan kecergasan. 


>>>Video Sarapan Pagi saya dengan ESP


KULIT BERMASALAH JERAWAT VS KULIT KUSAM + PUCAT



Eh korang nak tahu tak, saya dapat mesej dari customer pagi semalam berkenaan jerawat.

Begini ada orang jenis kulit JERAWAT + PARUT dan ada juga jenis TANPA JERAWAT TAPI KUSAM + PUCAT

Betol tak? (Kalau salah maafkan saya. )

Soalannya: BAGAIMANA KESAN ESP INI BERLANGSUNG? Cepat ke lambat hasilnya?

Sebenarnya ESP ini bergantung kepada body kita dan ianya bergantung juga terletak pada jenis PERMASALAHAN KULIT.

Contohnya;

  • Kalau muka anda jenis tak bermasalah sangat, just kusam dan pucat je, kesan nak nampak kulit itu lebih sihat, berseri- seri dan halus mulus gebus itu akan nampak. Ada customer ambil masa seminggu atau 2 minggu aja dah berkesan.

Seramnya macamni. 
Anda di luar sana pilih skincare yang bagus untuk kulit ya.


Tapi nak lebih berkesan kan, biasanya ambil Cleanser Nutriwhite dan Herbal Blend untuk kegunaan luaran.
InsyaAllah, muka lebih glowing.

  •  Tapi macamna kalau dapat pulak situasi kulit macam saya ini? Masalah jerawat, berparut, jeragat yang agak serius atau kronik. (Ada jeragat ke aku ek? Haha ada kot)

ESP akan beri kesan ambil masa lebih atau kurang sedikit la. Janganlah expect minum sekali dua dah hilang. ðŸ˜…

Padahal saya yang ada masalah kulit kronik pun, bulan ke -10 ( bulan ini) baru ada nampak hasilnya jerawat makin malu. Proses itu panjang kan?

Sebab itulah saya kata sabar dengan produk supplement Shaklee ini.

Produk shaklee ini kesemuanya bersumberkan semula jadi. So healing prosess pun secara naturally juga.

Kebiasaanya kalau kulit bermasalah, saya lebih suka berikan combination of supplements.

Sebabnya ketika kulit bermasalah ini, macam-macam vitamin yang tiada.

So nak lebih tahu apa jenis kombinasi produk yang perlu anda pilih dapatkan cadangan daripada Agen Shaklee yang anda benar-benar yakin boleh membantu.

Nak saya bantu pun boleh, eh hehe! ðŸ™Š

TESTIMONI KULIT




Sumber Google


Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&




Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)

COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...