Friday 25 November 2016

PENGEDAR SHAKLEE NEGERI SEMBILAN: COD AREA KUALA PILAH & BAHAU

Nak kemana Faizah siap-siap dengan semua ni?




Benda wajib sebelum keluar, pastikan sapu dekat muka dengan kesemua ini. 

Herbal blend Shaklee memang benda paling wajiblah. 

Almaklumlah pernah menghadapi permasalahan kulit jerawat berbatu-batu, jadi hidayah kini dah sampai seru bab-bab penjagaan muka yang lebih sihat.

Sekarang ni Faizah lebih sukakan produk berasaskan natural atau organik terutama macam shaklee ini. (Memang fokus dari dulu memang makan vitamin untuk dalaman, insyaAllah lepas ni akan slow-slow untuk skincare shaklee pula)

Hanya ini sahaja yang mampu menyelamatkan muka Faizah dari sebarang jerawat besar-besar macam dahulu.

Sekarang ni, saya dah slow-slow stop krim doktor.

Semuanya saya buat step by step taw. Tiadalah sekali harung terus.

Tapi vitamin untuk sihatkan sel dalaman. Alhamdulillah tetap on. Tak pernah culas lagilah.

Paling penting dalaman kita mesti bersih. Jadi automatik, kulit muka kita tampak bersih, segar dan sentiasa berseri-seri.

InsyaAllah nanti saya akan mulakan step by step menggunakan Nutriwhite pulak. Baru ni saya start make up remover Nutriwhite Shaklee. Hehe.

Haa korang kalau tengok apa yang ada dalam gambar ni mesti tak percaya Faizah (siapa yang kenal Faizah la. Haha) dah macamni kan? Tiba-tiba jadi gegirl sangat. Haha 😂

Kalau tak dulu, takdenya nak jaga muka sangat. Kiranya ada la hikmah yang terjadi sebelum ni.

Syukur. Alhamdulillah.

Macam-macam perjalanan ini ditempuhi. Kuat atau lemah aja untuk bersabar. Ecehwah! 


Haaa nak tahu tak Faizah pergi mana hari ini? 



"Pon pon pon"

Shaklee dah sampai! 

Ni baru je lepas COD Shaklee 2 lecithin dan Vitamin C di Pejabat Tanah, Kuala Pilah. 

Kejap lagi nak sambung COD Vitamin C dan Ostematrix di Bahau pula. 

Tengok ni muka Faizah masih ada parut lagi tapi tidaklah seperti dahulu parutnya.

Alhamdulillah. Dengan izin Allah ikhtiar untuk memulihkan kulit dari jerawat kronik dengan Shaklee semakin hampir dengan kejayaan.

Lepas ni Faizah akan cuba bantu kalian dapatkan kulit sihat juga taw. InsyaAllah. 



Muka- muka ceria selepas COD shaklee dengan Kak Juliana. Haha. Gituww. 

Mahal ni taw nak bergambar dengan anak shaklee sendiri. 

Akak Ju mengamalkan Vitamin C, Vitamin E dan B complex. 

Akak ni siap stori lagi dengan saya mengenai kulitnya, beliau beritahu beliau sangat sukakan kombinasi vitamin ini dan memang perlukan konsisten untuk dapatkan hasilnya.

Hasil paling beliau tidak sangka, kulit lebih cerah berbanding dahulu.

Tengoklah ni, comei orangnya. 

Suweet gituw. 
Lagi satu kami sebenarnya baru lepas buat video testimoni ni. haha. Sempat pulak tu :P Nanti tunggu jelah ye saya publish yang video ni di Facebook. 

Akhir sekali selepas saya COD Vitamin C dan Ostematrix di Bahau, saya terus memandu ke kedai buah. Apa lagi restock buat juslah. 




Sejak menukarkan pemakanan kepada lebih sihat, saya lebih menggemari datang ke sini membeli belah. .

Agaknya kalau Allah tu tak bagi saya ujian dengan kulit jerawat berbatu-batu sebelum ni, belom tentulah saya nak konsisten makan buah-buahan ni. .

Tak kerana ceramah doktor mengenai pemakanan. .

Mungkin hidayah tu tak sampai. .
Terima kasih ya Allah kerana beri saya terkesan dengan segalanya ini. .

Bak kata Prof Muhaya, nak tengok kesihatan kita ini mudah sahaja. Lihatlah apa yang kita makan 20 tahun yang lalu. .

Tapi kalau nak lebih sihat, mulakan hari ini dan lihat 20 tahun akan datang diri kita yang bagaimana. .

Sesiapa ada kulit bermasalah jerawat ke ekzema ke kan macam spesis saya ni, tolong sangat-sangat ubah lifestyle. Sama juga obesiti. .

70% kene train minda dengan pemakanan, selebihnya 30% barulah senaman. .

Saya boleh, anda lagi boleh. .

Paling penting flush toksin dengan shaklee memang best giler. Tak menyesal la. 



Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&




Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)

COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...