Thursday 3 November 2016

PENGEDAR SHAKLEE NEGERI SEMBILAN: MEMBELI BELAH DI HOME OFFICE SHAKLEE, SUNWAY PINNACLE

Assalamualaikum. Apa khabar semua?

Hari ini saya nak throwback cerita yang lepas. Sepatutnya hari itu lagi saya ingin menceritakan di sini. Disebabkan kesibukan, tak dan nak menulis dekat sini. 

Pada 28 Oktober yang lepas, tanpa dirancang sebenarnya tiba-tiba boleh pulak turun ke Shah Alam. Hehe. Serius rindu sangat bau Shah Alam. Haha. Over tak!

Setiap kawasan yang direntasi sekitar seksyen-seksyen di Shah Alam itu telah mengimbaukan kembali nostalgia ketika zaman belajar di Shah Alam. Ecehwah!
Sebaiklah bukan saya yang memandu. 

Makanya dah alang-alang turun Shah Alam, saya pun jejakkan kaki juga ke Sunway Pinnacle di tingkat 9. Apa lagi membeli belah Shaklee di Home Office la. Hehe. 

Sebelum saya menjejakkan kaki ke Sunway, saya singgah dahulu di Plaza Masalam( Betolkah yang saya eja ni ek. Haha.). Biasalah kalau pergi situ, saya akan beli bekalan bedak saya la iaitu RonaSutra. Kalau shaklee ada jual bedak, dah lama saya pakai yang Shaklee. Ecehwah! hehe. 

Sebaiklah RonaSutra ini 100% mineral, selamatlah sikit kulit saya ini dari sebarang jerawat. InsyaAllah. 


Teman orang depan ni makan tokoyaki 
(iye ke ek ni namanya. Haha. sokmo tak konfiden bab nama makanan)


Masa ini saya ada la cuit-cuit sikit rasa makanan ini. Sambil-sambil itu saya ambil order Shaklee ini. Set Promosi Triple Immune ini masih lagi ada tawaran promo. Uolls jangan lupa dapatkan daripada saya. Kalau kita ada masalah kulit yang agak teruk, set ini sangat membantu sebenarnya. Eh sempat pulak promote ye. :D

Saya sambung balik ye. 

Setelah selesai makan, saya pun ajaklah si peneman ini singgah ke bank di Aeon area Stadium Shah Alam tak silap saya. Bagi saya tempat tu baru la jugak sebab masa belajar dahulu tak pernah pun tahu ada Aeon ni. Nampak tak betapa lama tak jejakkan kaki di Shah Alam? -.-"


Setelah selesai urusan tambah duit ke bank untuk urusan debit di kaunter shaklee, saya pun apa lagi memulakan kembali kerja di dalam kereta sambil membuat pre-aktif keahlian baru ini di website Shaklee. 

Bukan apa, nanti sampai aja di kaunter saya boleh teruskan debit untuk bayaran register ahli baru ini dan juga set vitamin yang dipilih. Ini pun saya buat direct pos terus menggunakan shaklee ke Bota Perak. 

So uolls di Perak, bolehlah nanti nak beli shaklee roger anak shaklee saya di Perak ini. :)



Haa dalam perjalan ke Shaklee di Sunway, saya pun ambil la 2 biji Vitamin C ini cover makan yang saya cheat day tadi. Haha. Rasa bersalah langgar pantang makan weh. Serius fobia kalau jerawat naik dekat muka. Sabar jelah kan. 

Dalam sepanjang perjalanan ini macam-macam lagi vitamin yang saya bawak, haha. Semuanya gara-gara takut timbul jerawatlah. hehe. 


Akhirnya, taraaaaa... selesai juga saya buat pembelian secara manual di Shaklee. Serius dulu masa belajar memang inilah port paling best! Haha. Apa tak bestnya, tengok orang beli belah shaklee banyak pun dah terbakor je hati dan terus bersemangat nak dapatkan banyak order macam ahli Shaklee yang datang sini. Serius bersemangat!

Eh chop! gambar ni blur kan. Haha. Sabor jelah weh. Takat ini yang mampu si photographer tolong tangkapkan untuk kenangan saya di sini. haha. Ku redhaa. Takpelah next time boleh pergi lagi shaklee dan tangkap gambar lawa-lawa sikit. Hehe.

So Anda di luar sana berminat nak jadi Ahli Shaklee atau ada sebarang order yang diperlukan?


Kalau begitu jangan lupa roger saya selalu. 



Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&


Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)
COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...