Thursday 17 November 2016

TESTIMONI 10 BULAN BEREKSPERIMEN DENGAN DIET PEMAKANAN DAN JERAWAT

Assalamuaikum. Semua dah breakfast? 

Saya sedar sejak kebelakangan ini saya begitu aktif sekali dekat blog kan? Hehe. Ramai juga yang sudah memulakan buat bisness melalui blog juga.  


Dekat blog sini, mesti ramai yang dah mula buat bisness kan? Tak kira bisness di Facebook atau instagram. 


Mesti kalian ada sebab yang membuatkan anda ingin membuat bisness di waktu ini kan?


Macam saya, saya mula buat bisness Shaklee sejak di UiTM Shah Alam pada tahun 2013.

Pada 0ktober tahun 2014 selepas arwah abah saya tiada(mengalami Jantung membengkak), saya mengalami kulit yang agak teruk.

Jerawat yang biasa sahaja dan akhirnya merebak pada pipi dan dagu. Alhamdulillah tiada di dahi. Syukur untuk bahagian ini.

Setahun saya menderita dengan kulit sebegini. Sentiasa jerawat ON OFF dekat kulit.

Makin hari makin stress. Makin hari makin teruk.

Suatu hari pada Januari 2016, saya berjumpa dengan Doktor.

Sejak hari itu saya mengikut tips pemakanan yang diberikan, dan kadang kala saya tertanya di dalam hati " kenapa itu dan ini tidak boleh dimakan". 
Jadi sejak Februari 2016 saya mula mengkaji dari segi pemakanan, buat pembacaan lebih banyak dan join kelas Nutrisi Shaklee. 
Sah! Saya perlu jaga pemakanan. 
Step by step saya dan ibu mula plan pemakanan sejak Februari tahun ini dan sehingga sekarang genaplah bulan ni menjadikan 10 bulan bereksperimen. 

Alhamdulillah, kulit saya beransur pulih dan sihat. Tinggal parut aja.

Tapi tipulah kalau saya katakan jerawat tiada langsung kan? Ada tu ada tapi bukan jenis bernanah macam dahulu, besar-besar yang sampaikan pedih di wajah.

Kini, saya dapat menikmati sebenarnya zat-zat Nutrisi dari Vitamin Shaklee dan kesemuanya apa yang saya makan lebih berkesan berbanding dahulu.

Konklusinya, keseimbang pemakanan sihat itu penting untuk diseimbangkan bersama vitamin yang ada. 





Sekarang saya memperkenalkan diri saya, FAIZAH, KEPAKARAN yang saya ada ialah membantu kalian mendapatkan kulit wajah yang lebih sihat tanpa jerawat bernanah di muka dengan produk Shaklee.

Testimoni-testimoni saya ada pada link di bawah. 





Testimoni daripada saya sendiri.
Jika anda ada masalah begini, saya sudi membantu kalian. 
Tips Pemakanan InsyaAllah saya akan berikan.




Jadi, Anda dah baca stori saya dengan shaklee bukan?

Pasti Anda juga ada cerita disebalik bisness yang Anda ada sekarang ini. Marilah perkenalkan diri.

Nak juga dengar stori orang lain kali pertama jatuh cinta dengan bisness. Hehe.


Dan nak tahu juga Anda buat bisness apa. ☺





Jika anda berminat dengan produk Shaklee 
terutama sekali 


&




Jangan lupa untuk hubungi saya segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Faizah Syakira
FB: Faizah Syakira
IG: Faizah.syakira
Page: Kisah Kulit Berjerawat
Page : Kesihatan Keluarga dan Pemakanan
Page: Diari Si Energy Booster
Tel : 0136625745 ( Whatsapp)

COD: Kuala Pilah, Juasseh, Bahau & sekitarnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...